A to gdzies juz jezdza Passaty B9, fajnie wygladaja ??
Nowe AUDI A4 - premiera światowa.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez paweł2B5 1996-2000
B5FL 2000-05
B6 2005-10
B7 2010-14
B8 2014-
Gdzie tu B9 :roll: :wink:
A4 B5 - od 1994
A4 B6 - od 2000
A4 B7 - od 2004
A4 B8 - od 2007
i A4 B9 - zostało zaprezentowane w czerwcu 2015Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Northeusz, Ale ja napisalem o porownaniu kolejnych edcyji Passata, analogicznie do porownania Audi A4. No i trzeba by dodac do Twojego spisu Audi 80 od wersji B1 z 1972 roku do B4, po czym Audi zmienilo oznaczenia na modele A(S)x i A4 wskoczylo jako B5.
Chociaz kolega wypisal tez Passaty nowozytne od B5 w gore 8)
A Leszek odniosl sie mam wrazenie do Passata, w ktorym model B9 jeszcze nie istnieje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft
A Leszek odniosl sie mam wrazenie do Passata, w ktorym model B9 jeszcze nie istnieje.
Komentarz
-
-
Po ostatnich przekomarzaniach z "wyznafcom" pojechałem do ASO Audi i odbyłem jazdę próbną nowym B9 2,0 TDI 190 PS. Auto dziwnie wyposażone, w środku wypas, na zewnątrz tylko ksenony. Szału nie ma jeśli chodzi o jazdę, faktycznie trochę mu brak wyciszenia, coś też zgrzypiało w plastikach za tylną kanapą na progach zwalniających i na wolnych obrotach silnika w desce przed pasażerem. Widać w marce premium też oszczędzają. Nie kupiłbym takiego samochodu, może w benzynce ciszejMarek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pstryczekPo ostatnich przekomarzaniach z "wyznafcom" pojechałem do ASO Audi i odbyłem jazdę próbną nowym B9 2,0 TDI 190 PS. Auto dziwnie wyposażone, w środku wypas, na zewnątrz tylko ksenony. Szału nie ma jeśli chodzi o jazdę, faktycznie trochę mu brak wyciszenia, coś też zgrzypiało w plastikach za tylną kanapą na progach zwalniających i na wolnych obrotach silnika w desce przed pasażerem. Widać w marce premium też oszczędzają. Nie kupiłbym takiego samochodu, może w benzynce ciszej
po drugie to jakies fantazje wypisujesz co do tego A4... Na pewno jest w nim ciszej niż w twoim 7 letnim Superbie...
A po trzecie kogo obchodzi co ty byś kupił. Przeciez nowego dovrego auta nigdy nie miales bo kupujesz tylko używane i potem się podniecasz ze twój 7-letni superb jest lepiej w teorii wyposażony od podstawowej wersji Octavii ktora sobie nowa ktos kupuje. A to ze to takie nuby extra wyposażenie w tym twoim dziadkowozie w połowie nie działa albo zaraz sie może rozpaść to juz dla ciebie nieważne.
Komentarz
-
-
Aż takiego wpływu nie masz :P
Ale wracając do tego samochodu to dziwnie się patrzało na wirtualny kokpit. Auto ładnie przyśpiesza z tym silnikiem. Ogólnie OK, ale ciasnawe jak dla mnie.
Ciekawe mogłyby być wrażenia z 2.0 TSI.
Na salonie stało piękne A6 z 3,0TDI 272 KM, to jest to co by mi pasowało :PMarek
Komentarz
-
-
marlej108, auto zmienia ludzi - patrz Agamek12 :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech .
Bez offtopu - Mi się B9 podoba, ale jednak mimo wszystko wolałbym B8. Jakoś bardziej do mnie przemawia. Ale żadnym bym nie pogardził :lol: .Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance
Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4
Komentarz
-
-
Eee nikt nie potrzebuje do przepisowej jazdy wiecej niż 100 KM.
W up! to byl eksperyment ile toto pojedzie. A A4 co mi z tych 160KM i 8 sekund z kawałkiem do setki? Ja tego w ogóle nie używam praktycznie. Mógłbym mieć spokojnie w A4 120 konna wersje.
Jasne ze fajnie sie pędzi i wszystko wyprzedza na autostradzie ale ile ja mam tych autostrad z Gdańska? Jedna.... A poza tym spalanie od razu wysokie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpisleszekmw, Tablety nie sa chowane i tak samo ma od kilku lat Mercedes. Taka moda zapanowala i tyle
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Miałem przez kilka dni na jazdach nowe A4 B9 w wersji 2.0 TDI 190 automat quatrro. Trzeba przyznać, że jakość Audi wymiata, a wyciszenie kabiny jest niesamowite. Tylko ta cena...Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Audi też tnie koszta i swoj znany od lat naped Quattro bedzie dawala teraz w A6 np tylko do 3 litrowych motorow i wyzej.
2litrowe beda ganiać jak niższe modele na haldexie.
Uważam że marki typu premium tak dają dupy że szkoda gadać - nie pomoże nowa szata, pierdoły bo kto za dobrze wyposażone a4 będzie dawał ponad 300 tys....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lukii Zobacz wpisAudi też tnie koszta i swoj znany od lat naped Quattro bedzie dawala teraz w A6 np tylko do 3 litrowych motorow i wyzej.
2litrowe beda ganiać jak niższe modele na haldexie.
Uważam że marki typu premium tak dają dupy że szkoda gadać - nie pomoże nowa szata, pierdoły bo kto za dobrze wyposażone a4 będzie dawał ponad 300 tys....Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez feels3 Zobacz wpisNa szczęście tych oszczędności nie widać kiedy wsiada się do środka, kapitalnie prezentuje się najnowsza generacja Audi.Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
Komentarz